Recenzie

Dan Krajčo PRÍBEHY ZO STOLA

Dobrý deň, večer som dočítala Vašu knihu. Po pravde, už som prečítala naozaj veľa kníh (aj mimo odborných), ale teraz som naozaj unesená. Fakt som musela sama seba doslova brzdiť, aby som čítala pomalšie a mala čas aj na premýšľanie nad príbehmi. Nepodarilo sa, zvládla som to prečítať aj tak v priebehu jedného dňa. Určite som ju nečítala posledný krát a veľmi sa teším na ďalšie Vaše knihy každý jeden príbeh bol niečím výnimočný, veľmi dobre sa to čítalo a pre mňa osobne to malo veľmi dobrý účinok na uvedomenie si niektorých veci - pochopenie, odpustenie...

Ing. Lenka Užíková, PhD.

Recenzie

Dan Krajčo Príbehy zo stola

Všetky recenzie čitateľov ktoré posielate na sms, e-mail, Messenger, Martinus.sk, Martinus.cz, YouTube, Facebook, ..... Pre zachovanie indiskrétnosti budú všetky recenzie uvádzané bez mena (hlavne sms, email, messeneger)

Tak už prečítaná :) Už objednávam vopred 2 aj 3 ...!!

Danko veľmi pekne ti ďakujem za knihu. Veľmi ma potešila práve dnešný môj deň narodeninový. Ale ja som si ju u teba objednala!  Skoro išla naspäť, lebo som tvrdila kurierovi, že som si nič neobjednala. Povedal mi: ,, však to máte zadarmo,, Tak že mi to nechá na schránke lebo som nebola doma. A nakoniec prekvapenie :) Tvoja knižka. Ja som ťa chcela podporiť za ňu a ty si to takto poslal :) Velmi pekne ďakujem. Čii mi uveris... ako prvý čitateľ je ocino. Keď som mu povedala ,že je od teba, hneď si ju zobral. Este raz ďakujem a nech sa ti naďalej dobre darí. Ahoj

Ahoj, náruživí čitatelia! Knižka Príbehy zo stola je ako dobrá bonboniéra. Vezmete si jeden bonbón a odložíte ju do kredenca. Po chvíli vstanete a idete si vziať ďalší a ďalší, už zrazu zistíte, že krabica je prázdna. Tak je to aj z touto knižkou. Beriete ju do ruky s tým, že si prečítate jeden príbeh, alebo ešte jeden. A ešte jeden? A zrazu ste "zhltli" celú knižku.Ďakujeme Danko za príbehy smutné aj vtipné, prekvapujúce, zábavné aj poučné. Každý si tam nájde tú správnu chuť svojho bonbónu. Tak nech chutí aj Vám!!

Takže kniha prečítaná na jeden záber. Sem tam nejaká slza ,sem tam úsmev, ale kto má rád ľahké čítanie tomu túto prvotinu môjho bratranca vrelo odporúčam. Má môj obdiv a je živým príkladom nezlomnej vôle ťažko skúšaného človeka , ktorý našiel zmysel svojho života.

Neprečítala som ju síce na prvý hlt, ani na druhý.  Rozkuskovala som si ju naschvál, lebo som sa tešila každý deň na ďalší nový príbeh. Ako wooow že si si dokázal všetky tie príbehy zapamätať a nikdy by som neverila čo všetko sa dá zažiť v jednom malom masérskom kumbaliku. Verím, že hravo zvládneš vydať aj dvojku a nepochybujem že aj trojku. Už teraz sa teším..

Chcela som si citanie nechat na vikend. Tak som si len zo zvedavosti zacala citat a nevedela som prestat tak som ju zhltla za vecerny piatok. .. Tesim sa na dalsie vydanie pekny den prajem s pozdravom "Zena v modrom "

Ahoj Dano, chcel som ti iba napísať že, akurát som dočítal knihu ktorú si dal tatkovi. Si človek s veľkým Č,  toľko lásky čo z teba ide, dobré srdce, a nervy do železa.. WOW si ozaj super. Teším sa na ďalšie vydanie kníh. Vcítil som sa do knihy ako napríklad aj s tými krátkymi nohavicami. Vidíme sa na ďaľšej masáži pred zápasom...

Chcela som si čítanie nechať na víkend. Tak som si len zo zvedavosti prečítala jeden príbeh. Pozerám, aký je dlhý druhý príbeh. Noo.. Ešte tento jeden si prečítam. Začala som čítať večer o pol deviatej a nedokázala som sa od nej odtrnúť. Ako keď si otvoríš chipsy. Že dám ešte jeden príbeh.. a ešte posledný... A ,,zožrala,, som knihu do polnoci na posedenie. To sa nedalo prestať čítať :)

Uz som docital... Zobral my ju 16 rocny syn. Stihol som tak 6 pribehov :)

Knihu mám len druhý deň, tak ešte neviem posúdiť. Mám ju na toalete :) aby som využil čas rozumne a nebol na tablete. Tak som stihol prečítať len dva, tri príbehy. No zato manželka sa nevie od knihy odtrhnúť :)

Danko dnes som si nemala vziat od Teba tu knihu...neviem kedy dokoncim DPHcky...je 25!....neviem sa od nej odtrhnut...je úžasná...uz som si aj poplakala..

Danko ďakujem za príbehy ktoré som zhltla na posedenie. Toto som presne potrebovala. Ľahučké, vtipné čítanie. Odlahčila som svoju myseľ a dobre som sa zabavila. Tesim sa už na druhé vydanie..

Keďže poznám autora knihy Príbehy zo stola osobne dlhé roky a mala som tú česť prečítať si tieto príbehy chcem sa podeliť o dojmy. Celá kniha sa číta s takou ľahkosťou, že ju prečítate na posedenie. Zabudnete pri nej na všetky starosti čo Vás trápia, dobre sa zabavíte , nájdete poučenie a donúti Vás sa zamyslieť nad niektorými vecami. Úžasné čítanie. Ďakujem Danko.

Ďakujem spisovateľovi, som hlboko dojatá. Moje slzičky šťastia sú neuveritelné. Ďakujem moc...

Dobrý deň, včera večer som dočítala Vašu knihu. Po pravde, už som prečítala naozaj veľa kníh (aj mimo odborných), ale teraz som naozaj unesená. Fakt som musela sama seba doslova brzdiť, aby som čítala pomalšie a mala čas aj na premýšľanie nad príbehmi. Nepodarilo sa, zvládla som to prečítať aj tak v priebehu jedného dňa. Určite som ju nečítala posledný krát a veľmi sa teším na ďalšie Vaše knihy každý jeden príbeh bol niečím výnimočný, veľmi dobre sa to čítalo a pre mňa osobne to malo veľmi dobrý účinok na uvedomenie si niektorých veci - pochopenie, odpustenie. Dosť ma chytil za srdce príbeh "Nebíčkovo". Už som pár kníh na takýto štýl čítala a tento Váš sa mi naozaj neskutočne páčil. Bola som tak pohltená príbehmi, že... V skratke, veľmi Vás obdivujem a som rada, že som mala možnosť Vás stretnúť. Pokračujte vo všetkom čo robíte, robíte to úžasne..

recenzie Dan Krajčo Príbehy zo stola 1. - recenzie Dan Krajčo Príbehy zo stola 1.